cellprov :S

Fick svar från mitt sist tagna cellprov igår och har fortfarande cellförändringar :( Känns som jag har ett stort svart moln över mig just nu. Orkar inte med att ha det så här mer. Varför kan dom inte bara göra nått åt det. Nej istället ska jag vänta 3 månader till nu för att ta ännu ett prov. Denna gången är det microskopering och vävnadsprov från livmodertappen. Dom säger att det inte gör ont, men sist jag gjorde det hade jag så himla ont så jag kunde inte sitta på hela dagen och blödde som tusan så är ju knappast något jag ser fram emot att göra. Tur jag har min älskade familj i alla fall. Ljuset i tunnels som man brukar säga.

♥ Emmeline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0