Måndag

Jobbade natt till idag så va hemma lite efter 5 i morse. Kröp ner i sängen hos finast och fick mig några timmars sömn. Sen bar det av till läkaren vid 12 tiden. Vid 3 kom jag därifrån. Sjukt segt att vänta. Blev i alla fall sjukskriven igen tills på fredag. Och är det fortfarande inte bättre i huvudet då så ska dom göra en ct röntgen tror jag det hette. Hoppas verkligen jag blir bättre snart så jag slipper det. Fick även utskrivet tabbletter mot urinvägsinfektionen så jag hoppas den försvinner snart.
Skulle egentligen varit och kollat på ny lya nu vid 7 men tyvärr kom jobb i vägen så blev inget med det. Kanske ödet som lagt sig i. Det sägs ju att det finns en mening med allt.
Åker hem till sverige på onsdag. Ska bli skönt att komma hem en runda. pojken min följer oxå med. Tur det för vill ju inte va utan honom så länge.
Precis kollat klart A-TEAM filmen. Oväntat bra måste jag säga. Nu blir det ligga i sängen och bara göra ingenting. Ganska tråkigt men det är ju det läkaren har sagt åt mig att göra så får väl lyda snällt :)

♥ Emmeline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0