ont hit och ont dit..

Denna huvudvärk vill verkligen inte försvinna. :( Kan inte sova ordentligt utan vaknar hela tiden. Och när det sen är dax för jobb så känns det som huvudet ska sprängas. Och är det inte det ena så är det det andra. Fått min mens nu och självklart så har ju min mensvärk kommit då oxå. Och om inte det skulle vara nog så har ja fått urinvägsinfektion med. :( Ont överallt. Vill helst bara gömma mig i en vecka och hoppas att allt är över sen.
Vågar ju inte säga nått längre om hur jag mår för känns som jag bara klagar hela tiden. Folk verkar ju tro att jag bara vill ha uppmärksamhet. :S
Ska lägga nått över huvudet nu så det blir lite mörkare och se om jag kan sova en stund till. Godnatt!

♥ Emmeline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0