Skadat mig :(

Igår på jobbet råkade jag ut för en olycka som ni nog alla vet redan. Jag klämde huvudet i skjutdörren på vår minibuss. Svårt att förklara men blev en sjuk jävla smäll i alla fall. Nu sitter jag här i sängen med enorm huvudvärk, illamående och svullen i hela huvudet. Inte kul :( Har fått massa olika tabletter av M men tyvärr funkar dom inte så bra. Skulle behöva nått starkare. Så är det någon som har så får ni gärna dela med er. Är sjukskriven nu i 3 dagar så hoppas verkligen det blir bättre snart. Hade varit skönt att kunna sova utan att vakna upp varje gång man lägger sig på sidan. Tur jag har alla underbara vänner omkring mig här i alla fall. <3

♥ Emmeline ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Neeej. Gumman, hur hände detta? Skönt du får vara hemma och vila, men räcker 3 dagar?

Pussar

2010-08-20 @ 19:49:35
URL: http://sandraewald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0