uppdatering

Okey då ska vi se vart vi ska börja. :P
Började november med att åka hem till sverige en runda. Va dax för ännu ett cellprov så hade ju inte mycket val. :S Blev lite ändringar dock för blev inget vanligt test utan denna gången gjorde dom en frysning på livmodertappen. Håller tummarna på att cellförändringarna är borta nu. Hoppas ni gör det samma. :)
Resten av dagarna i sverige spenderade jag och mannen min med att spendera massa pengar på saker till lyan. Självklart umgicks vi en hel del med mina föräldrar med :)
Den 8 nov började jag på en 2 veckors lång kurs inför mitt nya jobb. För er som inte vet vad det är för jobb så är det som insjekk för Norweigan på flygplatsen. Haft helt otroligt skoj på kursen även om det va sjukt mycket att lära. 2 prov med 100 % och ett med 94% så ska väl vara nöjd :P Helt otroligt härliga tjejer är det som ska börja och hade inte vart samma sak utan dom. Speciellt inte en va tjejerna. Sandra heter hon och är helt otroligt sprallig och go. Hoppas på att jag får jobba mycket ihop med henne. Ska även på en liten kortare kurs nu den 25. Är på att vara nere på ankomst och ta hand om personer som blivit av med bagage och liknande. Kan bli skoj. Ju mer man kan ju mer jobb blir det ju :P
Har även hunnit med att gå på bio med min älskling. Kollade på paranormal activity 2. Den va himla bra, men hade nog varit mer läskig om det inte hade varit massa små fjortisar som skrikit hela tiden.
Här i norge är det en massa snö. Måste säg att jag ÄLSKAR det. hihi Lite synd att det måste vara så himla kallt bara. Tur vi har öppenspis här hemma som man kan sitta och värma sig framför. :)

Ja det är väl lite om vad som hänt denna månaden. Ska försöka bli bättre på detta med uppdateringar så kanske jag kan komma ihåg allt lite mer detaljerat ;)

Här kommer en bild på snön utanför lägenheten :) (dålig bild)


♥ Emmeline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0