sjukling

Det är lördagskväll och jag ligger hemma i soffan och mår inget vidare alls. :( Har sovit mig igenom nästan hela dagen. När klockan va 6 tvingade jag mig att i alla fall försöka sitta upp en stund. Kan ju inte bara sova hela tiden. Nu ska jag kolla lite på tv och hoppas jag kan hålla ögonen öppna. Älskling är på jobb så är ju inte så vidare skoj här hemma i ensamheten. Hoppas på att bli bättre till i morgon så jag kan ta tag i städningen här hemma. Kan va skönt att få det städat innan vi åker hem till Sverige.

Hände en sjuk sak igår. Har i flera år letat efter en film som jag verkligen gillade jätte mycket men aldrig kommit på vad den hette. (thirteen ghosts) Satt och kollade på filmer att ladda ner och hittade ÄNTLIGEN den. Blev så himla glad så laddade självklart ner den direkt. Senare på natten när älskling kommer hem från jobbet så snackar vi lite almänt och från ingenstans frågar han om jag har sett just denna filmen. :P Det är precis som om han läser mina tankar ibland. hihi


Hoppas ni alla får en underbar halloween. Hade mer än gärna varit ute och firat den med er :)

♥ Emmeline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0