Super Size Me

Precis kollat på filmen Super size me och insett varför jag mår som jag gör. Den senaste veckan har varit ett helt helvete. Gråter hela tiden men vet inte varför. Är deprimerad och orkar inte med att göra något efter jobbet. Blir bara sängen direkt. Måste verkligen ändra min kost. Vi lever på snabbmat och cola nu. Älskling jobbar hela tiden så då blir det inte att jag står och lagar mat till mig själv. Men det ska det verkligen bli ändring på. Nu ska det bli mer sallad, grönsaker och frukt på mat schemat. Ska även försöka ta tag i tränandet. Vill ju inte må såhär längre. Tur jag har Michal som kan hjälpa mig. Tyvärr är han lika mycket godis gris som jag bara :P Haha får hoppas vi lyckas med detta. Jag håller tummarna och jag hopaps ni gör detsamma. Om ni har några bra förslag på nyttiga maträtter eller liknande så får ni gärna höra av er :)

♥ Emmeline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0